HABER

Müzikal başarılarına devam ediyor

13.04.2016


Paylaş:

Allianz Türkiye Marka Elçisi Kaan Baysal genç yaştaki başarılarıyla gurur kaynağı olmaya devam ediyor. 12 yaşındaki genç piyanist Kaan Baysal, İzmir Devlet Senfoni Orkestrası’nın 22 Nisan Cuma günü Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı vesilesiyle vereceği özel konserde, orkestranın eşlik edeceği sekiz solistten biri olarak seçildi. Türkiye’nin her yerinden, 25 yaş altı çok sayıda müzisyenin arasından seçilen Kaan Baysal, bu başarısıyla henüz 13 yaşını doldurmadan Türkiye’nin dört büyük orkestrasının eşlik ettiği genç solist olarak tarihe geçecek. 

 

2003 doğumlu piyanist Kaan Baysal ayrıca, Türkiye’nin klasik müzik alanında en önemli ödüllerinden, Andante dergisinin 2010 yılından bu yana Beyoğlu Belediyesi işbirliğiyle organize ettiği Donizetti Klasik Müzik Ödülleri’nin “Yılın Genç Müzisyeni” kategorisine, 1992 doğumlu keman sanatçısı Alican Süner ve 1995 doğumlu çellist Poyraz Baltacıgil’le birlikte aday olarak gösterildi. Bu yıl altıncısı düzenlenen Donizetti Klasik Müzik Ödülleri’nin kazananları,10 Mayıs Salı akşamı açıklanacak.

 

Allianz Türkiye CEO’su Aylin Somersan-Coqui konu hakkında şunları söyledi: “Marka elçimiz Kaan Baysal’ın başarıları herkesi olduğu gibi bizleri de çok gururlandırıyor. Böyle bir yeteneğe destek olmaktan dolayı mutluluk duyuyoruz. Bir yandan ekonomik büyümeye katkıda bulunurken, diğer yandan toplumun yaşam kalitesini artıran sosyal bir marka olarak, odağımıza müziği koyuyoruz. Müziğin birleştirici gücüne inanıyor, topluma dokunacak projelere imza atıyoruz.”

 

Allianz Türkiye Marka Elçisi Kaan Baysal

Allianz'ın global marka elçisi olan Lang Lang 31 Ekim 2014’te Allianz Türkiye'nin davetiyle özel bir konser için İstanbul'a da gelmişti. Bu konser öncesinde Allianz Türkiye'nin liderliğinde oluşturulan danışma kurulu Lang Lang'e eşlik edecek bir genç yetenek arayışına girmiş ve bu çalışma sonunda geçen yıl henüz 11 yaşında olan Kaan Baysal'ı keşfetmişti. İstanbul'daki görkemli konserde Lang Lang'e eşlik ederek Chopin’den eserler seslendiren Kaan Baysal aynı zamanda, 2014'te Barselona'da düzenlen 2. Allianz Gençler Müzik Kampı'na da seçildi. Allianz Gençler Müzik Kampı’na Türkiye’den katılmaya hak kazanan ilk isim olan Kaan Baysal, 2015’te Viyana’da düzenlenen olan 3. Allianz Gençler Müzik Kampı'nın, Lang Lang ile birlikte reklam yüzü oldu. 3. Allianz Gençler Müzik Kampı’nda “Allianz Türkiye Marka Elçisi” olduğu duyurulan Kaan Baysal’ın müzik eğitimi Allianz Türkiye tarafından destekleniyor.

 

 

2003 yılında İstanbul’da doğan Kaan Baysal beş yaşında piyano çalmaya başladı. Müziğe ve özellikle piyanoya olan ilgisi ve yeteneği nedeniyle dikkat çeken Baysal, 2010 yılında İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Yarı Zamanlı Piyano Bölümü seviyeyle giriş sınavı ile bu kurumun ilk devre 1. sınıfına kabul edildi. Kaan Baysal, 2013 yılında İstanbul’da düzenlenmiş olan 8. Uluslararası Pera Piyano Yarışması’nda, 12 yaşa kadar olan kategoride ikincilik ödülüne layık görüldü. 2014 yılında, 42. İstanbul Müzik Festivali tarafından düzenlenen 'Festival Genç Solistini Arıyor' projesinin 24 yaş altı piyanistlere açık olan seçmelerinde, en büyüğü 1990 doğumlu olan adaylar arasında birinci olarak seçilen 2003 doğumlu Kaan Baysal, sadece bu seçmelerin değil, tüm festival tarihinin en “Genç Solisti” oldu. Kaan Baysal, çeşitli konserlerde Hakan Şensoy yönetimindeki Anadolu Üniversitesi Senfoni Orkestrası, Sascha Goetzel yönetimindeki İstanbul Borusan Filarmoni Orkestrası ve Antonio Pirolli yönetimindeki İstanbul Devlet Senfoni Orkestrası eşliğinde Haydn ve Mozart’ın eserlerini seslendirdi. Allianz Türkiye Marka Elçisi Kaan Baysal; Lang Lang, Hüseyin Sermet, Herbert Schuch, Ewa Poblocka, Wolfram Schmitt-Leonardy, Martina Bauer ve Pablo Galdo’nun ustalık sınıflarına aktif olarak katıldı. İstanbul Erkek Liseliler Eğitim Vakfı Özel 125. Yıl Ortaöğretim Okulu’nda 7. sınıfa devam etmekte olan Kaan Baysal, müzik eğitimini İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuvarı’nda yarı zamanlı orta devre 3. sınıf öğrencisi olarak sürdürüyor.

 

 

Toplum için Müzik, Müzik için Allianz

Toplumun yaşam kalitesini artıran sosyal bir marka olan Allianz Türkiye, müziği ve geleceğin sanatçılarını desteklemeyi, toplumdaki kültürel bağları müzik yoluyla güçlendirmeyi kurumsal sorumluluk felsefesinin merkezine koyuyor. Müziği toplumu ayakta tutan değerli bir kültürel sermaye olarak gören Allianz Türkiye, müziği ve onun dünyasını herkes için erişilebilir kılarak insanların yaşam kalitesini artırmayı amaçlıyor.

Allianz Global Marka Elçisi Lang Lang’ın kurduğu, Lang Lang Uluslararası Müzik Vakfı ile birlikte gerçekleştirilen Allianz Gençler Müzik Kampı gibi oluşumlarla globalde de müzik yatırımlarına ağırlık veren Allianz, Türkiye’de, Barış İçin Müzik Vakfı’nın öncü kurumsal destekçiliğini ve Türkiye Gençlik Filarmoni Orkestrası’nın kurumsal destekçiliğini üstleniyor. 2015 yılı içerisinde, müziğe erişmek, müziği öğrenmek isteyen herkese karşılıksız ve Türkçe içerik sunan Türkiye’nin ilk ve tek dijital platformu Motto Müzik’i hayata geçiren Allianz Türkiye’nin marka elçiliğini, müzik eğitimini desteklediği genç yetenek Kaan Baysal yapıyor.

 

Allianz hakkında

Dünyanın en güçlü finans topluluklarından, Brand Finance "Global 500" araştırmasına göre “Dünyanın En Değerli Sigorta Markası” olan Allianz, 70’ten fazla ülkede 148.000 çalışanıyla 85 milyon müşterisine hizmet vermektedir. 2500 çalışanı, 12 bölge müdürlüğü ve 4000 acentesiyle 81 ilde 5 milyon müşterisinin yanında olan Allianz Türkiye, çatısı altında Allianz Sigorta, Allianz Hayat ve Emeklilik ile Allianz Yaşam ve Emeklilik şirketlerini barındırmaktadır. Uluslarası kredi derecelendirme kuruluşu Moody’s’in yaptığı değerlendirme sonucunda uluslararası ölçümlemede Baa1, ulusal ölçümlemede, Aa2 alan Allianz Sigorta, Türkiye’deki finansal bir kuruluşun aldığı en yüksek not ile gücünü ve güvenilirliğini bir kez daha teyit etmiştir. 2015 yılının ilk yarısı itibarıyla hayat dışı branşlarda toplam 1,8 milyar TL prim ve %13,8 oranında pazar payı elde eden Allianz Türkiye, sektör liderliğini devam ettirmektedir. Bireysel emeklilikte konsolide verilere göre ilk yarı itibarıyla 7,6 milyar TL fon büyüklüğü ve %18 pazar payının sahibi olan Allianz Türkiye, hayat sigortalarında geçen yılın aynı dönemine kıyasla %36 gibi yüksek bir büyüme oranı yakalayarak 274 milyon TL prim ve %14,6 pazar payı elde etmiştir.

BENZER HABERLER

    YORUMLAR


    Akçaağaç Sok. Görhan Apt. No: 1/1A Acıbadem Üsküdar / İSTANBUL | T: 0532 343 9328 | F: 0216 326 39 20